Červenej koberec od cikánů ze sklepa

Rozhodně jsem potřebovala stát na perským koberci, kterej babička rozhodně doma má. Nemá. přikrejvala tím v zimě jabka, ty shnily, koberec taky a pak letěl do ohniště. Tendle nám zapůjčil pan Kančí z 3 patra. Dává ho dětem v létě pod bazén. 


První věc, kterou jsem si na naší svatbu koupila, byl nápojovej, skleněnej kanystr na "limču". Byl srpen a v Mobellixu tydle summer vibes věci vyprodávali. Dostal se nám do ruky dokonce 3in1 kanystr se stojánkem za 90% slevu. haha. Takhle jsem si myslela, že to bude pojede dál jako celej můj život - dost jednoduše. Vlastně spíš - slev z nároků. Ten kanystr byl totiž prasklej. Ale sleva je sleva. Doma dostal "kanďák" nakládačku vody a 3dny jsem ho nechala testovat o nepropustnosti vody na lince. Nezklamal. Byla to jen kosmetická vada. Že byste si to na svatbu nedovolili? A to já zas jo. Všem kámoškám včetně mámy, tchýně, švagrový jsem nakázala, ať pořádně prohrabou starý zásoby záclon. Těch retro. Né těch organzovejch (lesklý umělý záclony). A pak to celý začalo..


Ukázala bych vám svoje zápisky. To jak jsem si do sloupečků, řad, uskupení množin rozdělila 24h času ... ale myslím, že todle svět neunese. Po kolonce "hosté" následovala třeba - jídelní raut, uspořádání rautu - nádobí - dekorace, spací pořádek, deko venku, deko uvnitř, doprava, hudba, šaty a řízená zábava. Tydle sekce mají další podsekce a ty podsekce mají další sekce plný pod.......... a přitom ta svatba byla tak NEORGANIZOVANÁ! Ale to už předbíhám.

Když jsem měla pocit, že mám všechno pod kontrolou, přišla největší rána. Odřekla mi termín fotografka. Myslím, že 2měs před svatbou. Víte, ať už plánujete cokoliv... skvělej fotograf a příjemný místo je nejspíš to, co se vám bude nejhůř shánět. Pokud vám na tom teda záleží. Fotografové a objekty, jsou i dva roky dopředu zabookovaní. Pokud přemýšlíte o nějakým úplně šílením datu jako je 20.2.2020 .. buďte si jistý, že lidi jsou fakt banda fanatickejch idiotů a, že nejspíš existuje někdo.. kdo čeká 5let na to, aby se vdal v nějaký podobně debilní datum. Což o to.. tydle věci se dějou, dokonce pro to měla fotografka i pochopitelnej důvod. O co víc mě to mrzelo, že to byl jeden z blízkých lidí - což bylo největší přání a duch celý svatby. NEMÍT PŘI SOBĚ NIKOHO CIZÍHO. Za pár dní jsem si našla pomocí instagramu, zcela omylem, úplně boží fotografku. Všechno sedělo jak prdel na hrnec, dohodly jsme se na všem hned. Všichni jsme byli nadšení. Až jednoho dne, jsem měla zase to divný nutkání "Tak co paní fotografko, všechno platí?" ..a stejně jako u předešlý domluvy se ozvalo "...no víš, už se ti pár dní snažím říct, že.." A já opět neměla fotografa. Všechny známý jsem obepsala... a všichni měli překvapivě co? FULL HAUS! to je divný.

Počítejte, že tydle věci vás dost vyčerpaj. Nebudete spát. Budete vzdychat i při oblíbeným jídle a budete pořád přemejšlet nad tím, kolik se toho dál může vysrat? MŮŽE! Třeba se vaše kamarádka houslistka, na který vám tak záleží, aby vás dovedla k oltáři rozhodne zamilovat tak, že prostě nepřijede. A tak sháníte na poslední chvíli NĚKOHO! kdo by zvládl vrznout tam a sem a dojmout všechny až na palci u nohy. A on se někdo ozve! Domluvíte mu s nejskvělejší holkou na planetě tréning. Nejskvělejší holka planety do toho píše nějakou závěrečnou práci, skládá zkoušky, písničky, cestuje, koncertuje.. a i přesto si najde čas. Všechno je ok. Lucie hlavně se nestresuj (zbejvá asi tejden do svatby). "Už jste prosím něco potrénovaly? nebo mám stáhnout ty songy na flashku a pustit to v kazeťáku?" ... "Ne je to olrajt". Je sobota 22.6.2019 - den svatby. Moc nespím, ale nad ránem mžourám na mobil, kolik je hodin. Vidím jen zprávu  od náhradní houslistky "PROMIŇ, nepřijedu, rozřízla jsem si ruku." To je super vtip, když víte, že si to k někomu můžete dovolit. Ale není to super vtip, když to napíšete někomu, kdo si 10 měsíců dopředu kreslil množiny se zasedacím pořádkem a kolik zrnek máku se vejde do půl kila koláčků!!!! Ne. Todle nebyl zlej sen. Chtělo se mi zvracet. Ale víte co? ZASE! zase jsem se utvrdila v tom, jak šťastný dítě jsem. A opět vše dopadlo...................... tak    jak   mělo   . /děkuju/ .



Komentáře